Szállítási feltételek
Honlapunkon termékskálánk jelentős része szerepel, tematikus csoportosításban. Regisztrált intézmények a kedvezmények ill. színfelárak nélküli listaárakat az egyes termékeknél azonnal láthatják. Kedvezményekre, esetleges felárakra is kiterjedő és az érvényesség idejére garantált árajánlatot a konkrét termékek (bútoroknál beleértve ebbe a színopciókat) és darabszámok, valamint az ajánlatkérő adatainak (név, cím, telefon, e-mail) pontos közlése esetén tudunk adni. Cégünknél csak banki átutalással lehetséges a rendelések pénzügyi rendezése. Árkedvezménnyel preferáljuk az előre megküldött számla és visszaigazolás alapján történő előre átutalást. Utólagos átutalást csak költségvetési intézményeknek vagy szerződött partnereknek tudunk biztosítani. Egyfajta termékcsoportra vonatkozó nettó 500.000 Ft feletti, vagy „vegyes”, de nettó 1.000.000 Ft feletti megrendelés esetén készek vagyunk még további kedvezmények megadására is, egyedi megállapodás alapján.
Megrendelést írásban fogadunk el a "letölthető anyagok" menüben mellékelt rendelőlapon vagy annak másolatán, illetve a rendelőlapjainkon szereplő alapvető adatokat tartalmazó, Önök által készített megrendelőlapon. Regisztrált vásárlóktól a honlap "megrendelés" funkcióján keresztül elküldött rendelést is elfogadunk. FIGYELEM! Ez az opció csak regisztrált vevőknek és csak abban az esetben érhető el, ha a termékeknél minden kötelező paramétert (pl. bútorszín, korcsoport) megadnak. Amennyiben nettó összrendelésük értéke az 500.000 Ft-ot meghaladja, és nem az előre átutalásos (lásd fent) fizetést választják, 30% szállítási előleget kérünk általunk megküldött előlegszámla alapján (a rendeléseket nyilvántartó számítógép a szállításkor kiállított végszámla összegéből az előleget ill. részteljesítés esetén annak arányos részét automatikusan levonja). Az előlegfizetés szerződéskötéssel helyettesíthető. Kérjük, hogy az esetleges félreértések elkerülése végett a termék pontos megnevezése és a fizetés módja rovatokat feltétlenül töltsék ki.
Bútoroknál a minta alapján az egyes termékeknél választható paramétereket az ott megadott kollekció segítségével szíveskedjenek megjelölni! Nagyobb értékű rendelésnél illetve az esetleges kedvezmények miatt célszerű a termékeket az internetes ajánlatkérő funkció segítségével, ill. e-mailen vagy levélben a megrendelés előtt egyeztetni. Azonnal nem teljesíthető megrendeléseiket minden esetben visszaigazoljuk. A szállítási határidő általában 1-6 hét, de egyes iskolabútoroknál június végétől szeptember elejéig valamint év végén, ill. bizonyos taneszközöknél és importcikkeknél ennél több. A visszaigazolásban a szállítási határidő(ke)t és a pontos árakat minden esetben feltüntetjük.
A szállítási/kezelési költség, amely egyszerre leadott rendelésre és egy szállítási címre vonatkozik (az ország bármely pontjára érvényes, de a bútor- és taneszközrendelések nem összevonhatók a szállítás szempontjából):
a/ bútoroknál és más terjedelmes eszközöknél:
nettó 500.000 Ft alatt 8.000 - 50.000 Ft + ÁFA közötti alkalmi fuvarral (ebben az esetben a szállítási határidő tájékoztató jellegű, néhány napos csúszás előfordulhat),
nettó 500.000 Ft felett egyedi kalkuláció alapján.
b/ egyéb eszközöknél:
nettó 50.000 Ft alatt egységesen 5.000 Ft + ÁFA csomagolási és szállítási átalány (terjedelmes és veszélyes anyagoknál esetenként ennél több) (nettó 50.000 Ft alatt csak proforma számla alapján történő előre átutalással szállítunk),
nettó 50.000 - 100.000 Ft között az ár 6%-a,
nettó 100.000 - 500.000 Ft között az ár 3 - 6%-a a konkrét megrendelés függvényében,
nettó 500.000 Ft felett egyedi kalkuláció alapján.
A fenti százalékok csak tájékoztató jellegűek, egyes termékcsoportoknál (különösen pl. vegyszerek, kültéri játékok, terjedelmes eszközök, stb.) eltérőek lehetnek. A konkrét termékösszetétel alapján meghatározott szállítási költséget az árajánlat és a megrendelés visszaigazolása minden esetben tartalmazza.
2015. évtől cégünknél a készpénzes értékesítést megszüntettük!
A bútorokat és nagyobb terjedelmű eszközöket teherautóval szállítjuk, esetleges szállítási sérülés esetén reklamációt csak átvételkor, a szállítólevélre rögzítve fogadunk el. Kisebb terjedelmű eszközöket biztosított, törékeny postacsomagként adunk fel. A postacsomagok tartalmának esetleges sérülése esetén legkésőbb a kézbesítés utáni munkanapon a kézbesítő postahivatallal jegyzőkönyvet kell felvetetni, ellenkező esetben kártérítésre nincs lehetőség!
A nem teherautóval kiszállított csomagok esetén a fenti árak tartalmazzák a Magyar Posta Zrt. háznál történő kézbesítési szolgáltatásának díját is, melyről a Magyar Posta Zrt. weboldalán tájékozódhatnak.
Az Almus Pater Zrt. az egyetemes postai szolgáltató által nyújtott postai szolgáltatás igénybevételének lehetőségét a Magyar Posta Zrt. szerződött partnereként biztosítja, feltéve, ha a Magyar Posta Zrt. az általános szerződési feltételeiben lehetővé teszi a kézbesítést.
A teljesítéstől számított nyolc napon belül a vevő elállhat a szerződéstől. A szerződéstől való elállás, illetve a nem szakszerű kezelésből adódó károk költségeit a vevőnek viselnie kell. Nincs lehetőség a szerződéstől való elállásra a legyártást követően bútorok esetén, mivel ezek a vevő által megrendelt kivitelben (színben, méretben stb.) készülnek. Esetleges, bármilyen okból történő megrendelés-lemondás után az adott vevőtől a következő egy évben csak előre kifizetett megrendelést áll módunkban elfogadni, és számára a lemondást követő egy évig nem tudunk semmilyen kedvezményt sem biztosítani, beleértve az előre átutalásra vonatkozó kedvezményes árat is.
Üdvözlettel: Az Almus Pater Zrt. munkatársai.