Almus Pater Taneszköz és Intézményellátó Zrt.
Kosár tartalma (0)
Intézményi regisztráció esetén a kedvezmény nélküli listaárat azonnal láthatja!
Kosár tartalma (0)
Intézményi regisztráció esetén a kedvezmény nélküli listaárat azonnal láthatja!
  • Főoldal
  • Cégismertető
  • Elérhetőségeink
  • Akciók
  • Pályázatok
  • Árak
  • Referenciák
  • Katalógus rendelés
  • Letölthető anyagok
  • Bútorok és épületberendezések >>
  • Taneszközök, kötelező eszközök >>
  • Szerszámok, szakképzés eszközei >>
  • Fejlesztő eszközök, sporteszközök >>
  • Játszótéri és kültéri berendezések >>
  • Informatikai eszközök >>
  • Katalógus rendelés >>
  • Letölthető anyagok >>

Termékek

  • Bútorok és épületberendezések >>
  • Taneszközök, kötelező eszközök >>
  • Szerszámok, szakképzés eszközei >>
  • Fejlesztő eszközök, sporteszközök >>
  • Játszótéri és kültéri berendezések >>
  • Informatikai eszközök >>
  • Aktuális akciók >>
  • Kollekció, színválaszték >>
Központ:
H-6726 Szeged, Fő fasor 121.
Térkép: itt
Levélcím: H-6713 Szeged 11.
Posta Pf. 116
Telefon: (36) 62/437-948, 62/540-090
E-mail küldése
Budapesti bemutatóterem:
H-1147 Budapest, Öv u. 189/B
Telefon: (+36) 1/363-4980
  • Adatbegyűjtő tananyag
  • Látványtervek
  • Nem csak munkával él az ember
Bejelentkezés intézményeknek
Felhasználónév:
Jelszó:
  • - Regisztráció
  • - Elfelejtett jelszó

Szállítási feltételek

Honlapunkon termékskálánk jelentős része szerepel, tematikus csoportosításban. Regisztrált intézmények a kedvezmények ill. színfelárak nélküli listaárakat az egyes termékeknél azonnal láthatják. Kedvezményekre, esetleges felárakra is kiterjedő és az érvényesség idejére garantált árajánlatot a konkrét termékek (bútoroknál beleértve ebbe a színopciókat) és darabszámok, valamint az ajánlatkérő adatainak (név, cím, telefon, fax) pontos közlése esetén tudunk adni. Cégünknél csak banki átutalással lehetséges a rendelések pénzügyi rendezése. Árkedvezménnyel preferáljuk az előre megküldött számla és visszaigazolás alapján történő előre átutalást. Utólagos átutalást csak költségvetési intézményeknek vagy szerződött partnereknek tudunk biztosítani. Egyfajta termékcsoportra vonatkozó nettó 500.000 Ft feletti, vagy „vegyes”, de nettó 1.000.000 Ft feletti megrendelés esetén készek vagyunk még további kedvezmények megadására is, egyedi megállapodás alapján.

Megrendelést írásban fogadunk el a "letölthető anyagok" menüben mellékelt rendelőlapon vagy annak másolatán, illetve a rendelőlapjainkon szereplő alapvető adatokat tartalmazó, Önök által készített megrendelőlapon. Regisztrált vásárlóktól a honlap "megrendelés" funkcióján keresztül elküldött rendelést is elfogadunk. FIGYELEM! Ez az opció csak regisztrált vevőknek és csak abban az esetben érhető el, ha a termékeknél minden kötelező paramétert (pl. bútorszín, korcsoport) megadnak. Amennyiben nettó összrendelésük értéke az 500.000 Ft-ot meghaladja, és nem az előre átutalásos (lásd fent) fizetést választják, 30% szállítási előleget kérünk általunk megküldött előlegszámla alapján (a rendeléseket nyilvántartó számítógép a szállításkor kiállított végszámla összegéből az előleget ill. részteljesítés esetén annak arányos részét automatikusan levonja). Az előlegfizetés szerződéskötéssel helyettesíthető. Kérjük, hogy az esetleges félreértések elkerülése végett a termék pontos megnevezése és a fizetés módja rovatokat feltétlenül töltsék ki.
Bútoroknál a minta alapján az egyes termékeknél választható paramétereket az ott megadott kollekció segítségével szíveskedjenek megjelölni! Nagyobb értékű rendelésnél illetve az esetleges kedvezmények miatt célszerű a termékeket az internetes ajánlatkérő funkció segítségével, ill. faxon vagy levélben a megrendelés előtt egyeztetni. Azonnal nem teljesíthető megrendeléseiket minden esetben visszaigazoljuk. A szállítási határidő általában 1-6 hét, de egyes iskolabútoroknál június végétől szeptember elejéig valamint év végén, ill. bizonyos taneszközöknél és importcikkeknél ennél több. A visszaigazolásban a szállítási határidő(ke)t és a pontos árakat minden esetben feltüntetjük.
A szállítási/kezelési költség, amely egyszerre leadott rendelésre és egy szállítási címre vonatkozik (az ország bármely pontjára érvényes, de a bútor- és taneszközrendelések nem összevonhatók a szállítás szempontjából):

a/ bútoroknál és más terjedelmes eszközöknél:
nettó 100.000 Ft alatt 5.000 - 15.000 Ft + ÁFA közötti alkalmi fuvarral,
nettó 100.000 Ft felett az ár 5 - 10%-a a konkrét megrendelés függvényében,
nettó 500.000 Ft felett a szállítási költséget lehetőség szerint átvállaljuk.

b/ egyéb eszközöknél:
nettó 30.000 Ft alatt egységesen 3.000 Ft + ÁFA csomagolási és szállítási átalány (nettó 30.000 Ft alatt csak proforma számla alapján történő előre átutalással szállítunk),
nettó 30.000 - 100.000 Ft között az ár 5%-a,
nettó 100.000 - 500.000 Ft között az ár 2 - 5%-a a konkrét megrendelés függvényében,
nettó 500.000 Ft felett a szállítási költséget lehetőség szerint átvállaljuk.

A fenti százalékok csak tájékoztató jellegűek, egyes termékcsoportoknál (különösen pl. vegyszerek, kültéri játékok, terjedelmes bútorok, stb.) eltérőek lehetnek. A konkrét termékösszetétel alapján meghatározott szállítási költséget az árajánlat és a megrendelés visszaigazolása minden esetben tartalmazza.

2015. évtől cégünknél a készpénzes értékesítést megszüntettük!

A bútorokat és nagyobb terjedelmű eszközöket teherautóval szállítjuk, esetleges szállítási sérülés esetén reklamációt csak átvételkor, a szállítólevélre rögzítve fogadunk el. Kisebb terjedelmű eszközöket biztosított, törékeny postacsomagként adunk fel. A postacsomagok tartalmának esetleges sérülése esetén legkésőbb a kézbesítés utáni munkanapon a kézbesítő postahivatallal jegyzőkönyvet kell felvetetni, ellenkező esetben kártérítésre nincs lehetőség! A teljesítéstől számított nyolc napon belül a vevő elállhat a szerződéstől. A szerződéstől való elállás, illetve a nem szakszerű kezelésből adódó károk költségeit a vevőnek viselnie kell. Nincs lehetőség a szerződéstől való elállásra a legyártást követően bútorok esetén, mivel ezek a vevő által megrendelt kivitelben (színben, méretben stb.) készülnek. Esetleges, bármilyen okból történő megrendelés-lemondás után az adott vevőtől a következő egy évben csak előre kifizetett megrendelést áll módunkban elfogadni, és számára a lemondást követő egy évig nem tudunk semmilyen kedvezményt sem biztosítani, beleértve az előre átutalásra vonatkozó kedvezményes árat is.

Üdvözlettel: Az Almus Pater Zrt. munkatársai.

2018 év végi számlázás rendje
Fájlnév: 2018-ev-vegi-szamlazas-rendje.pdf
Fájlméret: 148.24 KB
Letöltve: 10 Letöltés
Központ:
H-6726 Szeged, Fő fasor 121.
Térkép: itt
Levélcím: H-6713 Szeged 11.
Posta Pf. 116
Telefon: (36) 62/437-948, 62/540-090
E-mail küldése
Budapesti bemutatóterem:
H-1147 Budapest, Öv u. 189/B
Telefon: (+36) 1/363-4980
  • Adatbegyűjtő tananyag
  • Látványtervek
  • Nem csak munkával él az ember
Almus Pater Zrt. @ 2009
  • | Jogi nyilatkozat
  • | Kollekció
  • | Szállítási feltételek
  • | Adatkezelési tájékoztató és szabályzat

Megértettem

Ez a weblap sütiket (cookie) használ. Amennyiben folytatja a weblap olvasását, ezzel hozzájárul a sütik használatához. Cookie Consent plugin for the EU cookie law